Moneco

MONECO Financial TrainingČASOPIS FOND SHOP
 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád vydává společnost MONECO, spol. s r.o., se sídlem Gorkého 1, 602 00 Brno, IČ 48532827, zapsaná v OR při KS Brno, sp. Zn. C 10926 (dále jen „MONECO“) pro účely informování klientů o postupu při podání reklamace a způsobu jejího vyřízení.

II. Způsob reklamace

Klient je povinen při podání reklamace postupovat jedním z následujících způsobů:

písemnou formou na adresu společnosti MONECO,

kontaktováním (telefonicky nebo e-mailem) zaměstnance společnosti MONECO,

osobně v sídle společnosti MONECO.

V reklamaci musí být jasně a jednoznačně uvedeno, čeho se reklamace týká. Především se jedná o následující:

identifikační údaje klienta (jméno a příjmení, adresa, telefon),

předmět stížnosti – přesný popis problému,

identifikace zaměstnance společnosti MONECO, který reklamovanou službu poskytl,

další relevantní skutečnosti.

III. Postup vyřízení reklamace

Reklamace podanou výše uvedeným způsobem je povinen vyřídit zaměstnanec, který reklamovanou službu poskytl a zároveň o tom podat zprávu osobě pověřené výkonem vnitřní kontroly a jednateli společnosti MONECO. V případě, že zaměstnanec společnosti MONECO stížnosti nebo reklamaci, kterou obdržel, nevyhoví, neboť ji pokládá za neoprávněnou a nebo to není pro povahu věci možné, je povinen ji bezodkladně předložit, včetně veškeré dokumentace, osobě pověřené výkonem vnitřní kontroly společnosti MONECO. Osoba pověřená výkonem vnitřní kontroly stížnost či reklamaci bezodkladně posoudí. Zároveň si za tímto účelem vyžádá vyjádření příslušného zaměstnance MONECO, popřípadě jeho nadřízeného, kteří jsou jí povinni okamžitě vyhovět. V odůvodněných případech předloží osoba pověřená výkonem vnitřní kontroly MONECO stížnost či reklamaci právnímu poradci MONECO.

IV. Informování klienta

Pověřený zaměstnanec společnosti MONECO je povinen o výsledku šetření podat zprávu klientovi, a to do 15 pracovních dnů od podání reklamace způsobem uvedeným v bodě II. Toto může být učiněno buď telefonicky za účelem sjednání schůzky k vyřešení reklamace nebo písemně. Vyžádá-li šetření reklamace delší čas, je klient takto informován o průběhu šetření (zejména u složitých případů, kde je nutné projednání v Etické komisi a představenstvu společnosti).

Písemná reklamace klienta je vždy vyřízena písemnou formou. Jedná-li se o běžné reklamace technického charakteru, je zaměstnanec společnosti MONECO oprávněn u telefonicky podané reklamace vyřešit ji rovněž telefonicky.

Není-li klient spokojen se způsobem vyřízení reklamace, může se dále obrátit s písemnou žádostí o prověření výsledku reklamace na Etickou komisi USF ČR (Unie společností finančního zprostředkování a poradenství se sídlem Španělská 2, 120 00 Praha 2).


Tento reklamační řád vstupuje v platnost dne 2.1.2008 a nahrazuje veškeré předchozí interní normy a směrnice společnosti MONECO v této oblasti.


Ing. Igor Bielik
Jednatel společnosti
MONECO, spol. s r.o.

MONECO - aktuality

Investiční audit
Nezávislá analýza investičního portfolia

Nové termíny seminářů
Témata nad aktuálním děním na kapitálových trzích.

Placené poradenství
Výhody a nevýhody placeného vs. provizního poradenství.

Časopis FOND SHOP

Jak se povedl MiFID II?
MiFID II se nezadržitelně blíží konečně i k nám. Co všechno se změní pro investiční zprostředkovatele? Odpovědi je třeba hledat hlavně v doprovodných národních změnách a ne v MiFIDu samotném.

Temné“ stránky ETP
ETP, nebo chcete-li ETF, jsou čím dál větším počtem investorů preferována před podílovými fondy. Ačkoliv jsou ETP výborný produkt, mají i ona svá, možná trochu skrytá rizika.

Globální strategická a taktická alokace aktiv
Co je strategická a taktická alokace portfolia a co má společného s diverzifikací?

MONECO Financial Training

Risk-Based Investment Strategies: Smart Beta, Robust Risk Parity and Risk Budgeting
Termín konání: 12. - 13. 10. 2017

Corporate Credit Rating Systems
Termín konání: 10. - 11. 10. 2017

Financial Risk Management - Methods, Tools, Principles and Regulation
Termín konání: 16. - 18. 10. 2017

 
 

Zpět na finanční poradenství

COPYRIGHT © 2017 MONECO | Podmínky užívání stránek | Ochrana osobních údajů | Reklamační řád | Všeobecné obchodní podmínky | Etický kodex
Mapa stránek | Kontakt